Fördelen med helfart!
Förutom den självklara fördelen med helfart vilket är att hamna i Ketos och bränna sina fettdepåer och tappa vikt snabbt, så känner jag äntligen att sockersuget är borta. Jag fantiserar om mat, det gör jag, men suget jag ofta känner till choklad, Ben&Jerrys etc är borta. Jag har inte ens problem att kolla in på godishyllan hemma. Den gör inget för mig just nu, och detta vittnar om vilken farlig ”drog” socker är för mig.
Mitt mål blir därför att försöka inte äta något socker fram till min födelsedag i april. Just nu känns det uppnåeligt men vem vet när man går över till halvfart och vanliga livet knackar på…
Ikväll är det också gruppträning så det ska bli kul och härligt att se hur det går för resten av gruppen. Nu kör vi dag 9 👍
